chatte med oss +34 931 815 637
×
{metatitle} Menorca Costa del Sol Costa Dorada Costa Brava Costa Maresme Mallorca Ibiza Costa Blanca Gran Canaria Tenerife Lanzarote Fuerteventura
110% Tilfredshetsgaranti Nyt vår  110% Tilfredshetsgaranti
Laveste pris garanti Laveste pris garanti. Du trenger ikke å se nærmere!
Betal enkelt og trygt Bare 10% forskuddsbetaling
paypal visa mastercard ideal deutschebank
FAQ

Hvordan finner jeg dere på nettet?

Det er enkelt å finne din drømmevilla blant tusenvis av vakre villaer på den spanske kysten!

 

Bruk søkemotoren på hjemmesiden vår for å finne alle tilgjengelige overnattingssteder for dine datoer. Du kan også finjustere søket enda mer ved å bruke tilleggsfiltrene. For eksempel: bassengtype, by, kjæledyr tillatt, ungdom tilatt, internett tilgjengelig og avstand til stranden. Deretter kan du sortere de tilgjengelige villaene som kommer opp. For eksempel: "høyest vurdering først" eller "laveste pris først".

Klikk på bildet av villaen for å lese mer. Voila! Enkelt, ikke sant?

Hvordan kan jeg sammenligne innkvartering?

For å kunne sammenligne har du to alternativer: enten du går til avsnittet " Mine sist viste villaer" (som vil vise alle villaene du har sett på) eller til " Mine favorittvillaer" -delen. Her finner du alle villaene du har lagt til i favoritter ved å gi dem en "hjerte". Begge disse seksjonene finner du øverst til høyre på sidene.

Hvor kan jeg finne mer informasjon om områdene?

Her kan du finne alt du lurer på om området og resten av vakre Spania.

Har alle villaene internett?

Vi forstår at for mange mennesker er internettilgang svært viktig. Dessverre har ikke alle våre villaer internett. Dersom dette er viktig for deg, ber vi deg om å huke av "Internett tilgjengelig" slik at du finner en villa der dette er oppført under fasiliteter og tjenester.

Hva betyr '110% tilfredshetsgaranti'?

Vi garanterer at villaen du leier tilsvarer beskrivelsen på vår nettside.

Hvis de faktiske forholdene til villaen du har leid, ikke samsvarer med beskrivelsen på vår nettside, ber vi deg om å vennligst ringe oss umiddelbart. Villaene som ikke samsvarer med beskrivelsen, eller boliger som har mangler i interiøret som ikke lett kan gjøres noe med, faller inn under denne garantien. Etter at du har gitt oss en rapport om dette, vil vi prøve å løse manglene. Dersom dette viser seg å ikke være mulig, vil vi tilby deg et alternativt opphold.

Omgivelsene til en feriebolig er utsatt for ytre påvirkninger. Dermed kan beskrivelsen endres avhengig av sesong eller vær.

 

Dersom du bestemmer deg for ikke å bruke villaen eller den alternative villaen, kan du kreve pengene dine tilbake. I tillegg til å refundere hele betalingen, vil vi også legge til ytterligere 10% for å kompensere for ulempen. Innen få dager vil du få pengene dine overført til bankkontoen din.

 

Vi er helt sikre på at ingen andre utleiefirmaer gir deg denne garantien.

 

Hva betyr "Laveste prisgaranti"?

Vi vil at du skal være 100% sikker på at de villaene du bestiller hos oss tilbyr den laveste prisen tilgjengelig!

 

Club Villamar har ved opprettelsen av kontraktene med eierne av villaene fastsatt en Lavest Prisgaranti i kontraktene. Det betyr at prisen du finner på Clubvillamar.com alltid vil være den laveste prisen.

 

Skulle du finne samme villa til en lavere pris og under de samme forholdene (samme periode, antall personer, tjenester etc), vil Clubvillamar.com tilby deg samme pris som det andre utleieselskapet.

 

Dette gjelder leien minus depositumet, fordi dette vil du få tilbake på slutten av ferien. Med de samme forholdene betyr også at forskjeller skapt av tidlig eller sen bestilling ikke faller under denne garantien. En reservasjon gjort i siste liten kan være billigere, også på vår egen nettside.

 

Dersom du har funnet en villa til en lavere pris et annet sted, kan du gjøre krav om denne garantien før reservasjonen, under, eller til og med opptil syv dager etter tidspunktet for reservasjonen. Etter dette utløser muligheten for kravet. Det eneste vi ber om er bevis ved å sende en e-post slik at vi skal kunne bekrefte kravet.

Kan jeg ta med kjæledyret mitt?

Vi forstår veldig godt at du gjerne vil ta med din firbente venn! Vi er også glad i våre kjæledyr! Dessverre er ikke alle eierne like begeistret. Dersom det er viktig for deg å finne en villa der ditt kjæledyr kan være med deg, er det enkelt å søke etter villaer som tillater dette. Etter at du har fylt ut søkemenyen, finjusterer du bare søket ditt ved å klikke på "Flere alternativer" og merk av i "kjæledyr tillatt" -boksen. Etter å ha klikket på vis alternativene (..), vil søkemotoren vise deg alle villaene der eieren tillater kjæledyr.

Hva er adressen til villaen?

På Club Villamar sin nettside finner du et kart hvor du kan se området der villaen ligger. I de fleste tilfeller kan du her allerede se den nøyaktige adressen. På denne måten kan du enkelt sjekke omgivelsene og til og med se en satellittvisning. Hvis vår nettside ikke viser den nøyaktige adressen, vil vi sende deg bekreftelsen på din reservasjon i tillegg til en forklaring på beliggenheten til villaen, når vi mottar din første betaling.

Dersom jeg velger å bestille min ferietur i siste liten, tilbyr dere en rabatt da?

Vi gir deg gjerne en nedsatt pris på leien dersom du planlegger å ankomme villaen innen to uker etter at du har reservert. Dersom du har funnet ut at du skal på en siste-liten-ferie, ber vi deg om å kontakte reservasjonsavdelingen. Vi vil kontakte eieren for å se om de ønsker å leie til en nedsatt pris og deretter kontakte deg igjen.

Har jeg lov til å ta med flere personer enn oppgitt som maksimum på nettsiden?

Hver villa på Club Villamar-nettstedet er tilgjengelig for et visst antall personer. Reis gjerne med færre personer, men dersom du planlegger å reise med flere personer enn det som er oppført som lovlig i villaen du har reservert, ber vi deg om å kontakte reservasjonsavdelingen. Vårt team vil gjøre sitt beste for å finne en løsning for deg. Hvis det er mulig for deg å bo i villaen med flere personer, vil et tillegg (vanligvis på 150 €) bli forespurt. Bare etter vår skriftlige godkjenning kan du ha flere personer i villaen. Dersom du ikke følger dette regelverket vil kontrakten kanselleres uten tilbakebetaling.

Må barna regnes som en del av bestillingen?

Barn under tre år under oppholdet blir ikke regnet med. Det vil si at det er tillatt å ha med seg to barn under tre år i tillegg til resten av gruppen din.

Må alle personene i en gruppe være over 18 år gamle?

Personen som står for bestillingen må ha fylt 18 år. De andre deltakerne må være minst 17 år under oppholdet. For hver person som er 17 under oppholdet, trenger vi en kopi av den første siden av våre generelle betingelser. Foresatte må skrive under på dette papiret, og si seg enig om at deres sønn eller datter leier en villa. I tillegg ber vi om deres ID-nummer eller passnummer samt signatur.

Dersom det er fler enn seks personer under 18 år, vil et tillegg komme per person på 150€ (uten begrensning).

Når eieren av villaen er informert av oss, vil reservasjonen bli behandlet på samme vilkår som enhver annen reservasjon i henhold til våre generelle betingelser.

Ankomst dag og minimum opphold?

Ankomstdag og minimum opphold varierer fra sted til sted. Vennligst sjekk siden til hver enkelt villa for mer informasjon.

Hvor finner jeg de generelle vilkårene og betingelsene?

Klikk her for våre generelle vilkår og betingelser. En PDF-fil vil åpne seg. Du vil også motta en kopi av dette i e-postbekreftelsen etter å ha reservert en villa.

Hvorfor velge Club Villamar?

Hvorfor bør du bestille din ferievilla på Club Villamar? Svaret er enkelt - vi bryr oss om at akkurat DU får din perfekte ferie!

 

I tillegg så tilbyr vi dette:

110% tilfredshet- og laveste prisgaranti.

I de aller fleste tilfeller ber vi kun om et depositum på 15% for å sikre din reservasjon (når du reserverer minst åtte uker på forhånd).

Sikker betaling med kredittkort eller PayPal. Bankoverføringsalternativer er også tilgjengelig.

Vi har markedsledelse i utleieboliger med private basseng i Spania, med mer enn 10 års erfaring.

Mer enn 35.000 kunder per år (med 94% tilfredshet).

Høy kunnskap om de fantastiske omgivelsene.

Vår prioritet: At DU nyter en avslappende ferie!

Hvordan reservere?

Når du har funnet din perfekte ferievilla, kan du enkelt gjøre en reservasjon ved å klikke på den oransje 'Reserver nå' -knappen. Vennligst ikke reserver mange villaer på denne måten for å senere finne ut hvilken du vil velge. Ved å reservere mange villaer vil disse bli blokkert for andre gjester.

 

Enkelte villaer har begrensninger, for eksempel minimum alder på gjestene (ingen småbarn etc) eller kjæledyr. Det kan også være om det er tillatt å røyke eller å grille på eiendommen. Disse begrensningene er nevnt i teksten på nettsiden til villaen. Når du har fylt ut alle trinnene på reservasjonsskjemaet, vil du motta en e-post som bekrefter bestillingen.

 

Du vil ikke bli tilsendt noen dokumenter med vanlig post, og du er ikke pålagt å signere noe. Din reservasjon er fullført når vi mottar din betaling. Ditt personvern er garantert. Vi deler aldri dine personlige opplysninger med tredjeparter.

Hvordan kan jeg gjøre en foreløpig bestilling?

Du kan reservere en villa på vår hjemmeside. Deretter vil du ha fem dager til å bekrefte valget ditt ved å foreta innskuddsbetalingen eller du kan avbestille din reservasjon. Dersom du gjennomførte innskuddsbetalingen direkte etter din reservasjon, og din reservasjon ikke er en "siste-liten-tur", kan du avbestille uten kostnader innen tre dager. Vi refunderer hele betalingen din.

Du kan også ta kontakt med oss slik at vi kan gjøre et valg for deg.

Hvorfor kommer ikke villaen jeg har reservert opp på nettsiden lenger?

"Jeg reserverte denne villaen og kan ikke finne den lenger!" Ikke bekymre deg! Ferievillaene er alltid synlige på vår hjemmeside. Etter at du har foretatt en reservasjon, skal du ikke lenger søke på villaer etter tilgjengelighet, men etter navnet på din villa som du kan skrive under "flere alternativer". Du vil da kunne finne den villaen du har reservert.

Hvad er 'Afbestillingsfonden'?

'Afbestillingsfonden' er valgfri. Du vil finde denne mulighed under andet trin af reservationsprocessen. Den sikrer at du ikke står overfor omkostninger, når du er nødt til at annullere din reservation. Det er som en aflysnings-forsikring.

Hva betyr "Skadebeskyttelsen"?

For å dekke mulige skader på ferievillaen, ber vi enten om et refunderbart depositum eller at du bidrar til "Skadebeskyttelsen". Dette er obligatorisk.

Dette betyr at du ikke trenger å betale et depositum ved ankomst. Det er som en forsikring og kan ikke refunderes. Du finner dette på delen "tilleggskostnader" på hver enkelt nettside.

Hva går under begrepet "Yngre" og hvilke overnattingssteder kan de bestille?

Noen eiere vil ikke ha grupper med yngre mennesker som er der for å feste i deres villaer. Dette må vi respektere. Derfor vil du på enkelte villaer finne en aldersgrense. Dette vil bli nevnt på siden til hver enkelt villa.

Dersom du ønsker å reise med en gruppe yngre mennesker (hovedsakelig gjelder dette dersom gruppen gjennomsnitt er under 25 år) kan du søke etter "Ungdom tillatt". Selvfølgelig er familier med barn velkommen i alle villaene våre.

Er den første og siste rengjøringen inkludert i leien?

Din valgte villa vil være ren ved ankomst. Derimot vil de aller fleste ferievillaer forlange at du betaler for en rengjøring når du avslutter ditt opphold.

Kan jeg avbestille uten kostnad?

Ja, selv om du allerede har betalt, kan du alltid kansellere innen tre dager etter at du har reservert helt uten kostnader. Dine penger vil bli refundert. Dermed er det ingen risiko for deg. Sett i gang og gjør en reservasjon.

Hvor finner jeg andres vurderinger om Club Villamar?

De fleste av våre ferievillaer har blitt vurdert av tidligere gjester som forteller deg om deres erfaringer. Du finner også flere vurderinger her. Vi samarbeider også med Trustpilot, en velkjent og klarert kilde til tredjepartsvurderinger.

Betalinger: hvordan og når?

Betalingsprosessen:

 

Du foretar en bestilling tidligere enn åtte uker før ankomst:

Første betaling vil foregå gjennom kredittkort via Paypal eller ved bankoverføring eller iDEAL betaling. Den endelige betalingen må gjøres ved bankoverføring åtte uker før ankomst.

 

Du foretar en bestilling åtte uker eller mindre før ankomst:

Betaling for hele beløpet med Paypal eller ved bankoverføring eller iDEAL betaling.

 

Du foretar en bestilling innen syv dager før ankomst: (siste-liten-reservasjon)

Betaling for hele beløpet med Paypal eller ved bankoverføring eller iDEAL betaling.

 

Hvis du velger å betale via bankoverføring, vennligst send oss ​​en kopi av overføringen til reservations@clubvillamar.com. Så snart vi har mottatt overføringen, vil vi gi deg beskjed via e-post. Hvis vi ikke har mottatt din betaling eller bevis før ankomst, må vi avbestille din reservasjon.

 

 

Foregår betalingen på en trygg måte?

Vi bruker bare sikre betalingsmåter. Det er mulig å betale med kredittkort, Paypal, iDEAL og selvfølgelig vanlig bankoverføring.

Kan man betale med reisesjekk?

Vi aksepterer dessverre ikke sjekker.

Kan jeg ankomme senere på dagen enn normal innsjekkingstid?

Ja, det kan du, men et tillegg på 50€ kan bli belastet i dette tilfellet. Ta kontakt med oss dersom du trenger en annen innsjekkingstid. Hvis du vil sjekke inn tidligere enn nevnte tider, ber vi deg også vennligst om å gi oss beskjed slik at vi kan hjelpe.

Vil noen følge oss til ferievillaen?

Etter at vi mottar din første betaling, sender vi deg reiseforklaringen til villaen eller til et kontor i nærområdet. Når du kommer frem til vårt kontor, vil du få all nødvendig informasjon for å komme deg til ferievillaen på egenhånd. Dersom du har blitt forklart at du skal kjøre direkte til din ferievilla, må du ringe vår kontaktperson en time før ankomst. Denne personen vil da vente på deg utenfor villaen.

Hvilke dokumenter kreves ved innsjekkingen?

Når bestillingen er bekreftet, vil du motta alle nødvendige dokumenter via e-post. Dokumentene du bør ta med ved ankomst er reservasjonsbekreftelsen og passet ditt for identifikasjon.


Trenger vi et ID-kort eller pass for å reise til Spania?

Ja, et ID-kort eller pass til hver enkelt person som skal bo i villaen er nødvendig. Dette gjelder også for barn og babyer.

 

Eventuelle ekstra kostnader for strøm og vann?

Hos de fleste av våre villaer er både strøm og vann inkludert. Dersom dette ikke er tilfellet vil det bli nevnt under delen "ekstra utgifter" på siden til villaen.

Hva med sengetøy og håndklær?

Sengetøy og håndklær er vanligvis ikke inkludert i leieprisen. Du finner informasjon om dette på siden til villaen under "ekstra utgifter". Hvis du fortsatt har ytterligere spørsmål, vennligst kontakt reservasjonskontoret.

Hvor mye er depositumet på, og når og hvordan får jeg det tilbake?

Det refunderbare depositumet kan betales kontant på vårt kontor i nærområdet til din villa eller til kontaktpersonen. Du kan også betale refunderbart depositum på forhånd ved bankoverføring gjennom vår reservasjonsavdeling.

 

Etter at vi har sett igjennom villaen du har leid etter utsjekkingen, vil depositumet bli refundert via bankoverføring innen 10 dager. Du vil motta en e-post der vi informerer deg om dette.

Beløpet på depositumet er oppgitt på hver side. Ved grupper av yngre med en gjennomsnittsalder på under 25 år, ligger det refunderbare depositumet på 150 Euro per person opp til maksimalt 1000 Euro.

Tilbyr du noen ekstra tjenester?

Ved noen ferievillaer tilbyr vi flere ekstra tjenester som for eksempel daglig rengjøring, dagligvarer ved ankomst, en kokk osv. Vennligst spør det lokale kontoret eller kontaktpersonen ved ankomst om mulighetene og de ekstra kostnadene.

Dersom villaen har et basseng er rengjøring av bassenget da inkludert?

Bassenget er rengjort før dere kommer, og i de fleste tilfeller er det ikke en ekstra kostnad for dette. Du finner alle tilleggskostnader på siden med detaljer over ferievillaen. Vedlikeholdspersonellet av bassenget har sin egen nøkkel for å komme inn i hagen og kommer vanligvis veldig tidlig om morgenen. Men vedlikeholdspersonalet for bassenger og hager har ikke alltid mulighet til å komme på et gitt tidspunkt, og på grunn av dette kan ingen avtaler til dette arbeidet gis. Vi ber om forståelse når vedlikeholdspersonalet møter opp på eiendommen. Vedlikehold er nødvendig for omsorg av eiendommen, og for din egen glede av fasilitetene.

 

Eierens eget personelle forbeholder seg retten til å besøke eiendommen når som helst for å gjennomføre nødvendige reparasjoner, vedlikehold, bassengrengjøring og hagearbeid. Selvfølgelig vil vi prøve å planlegge dette med gjestene.

Må vi fylle ut all informasjon om hver enkelt deltaker?

Ja, etter loven er du forpliktet til å gi all informasjon om hver deltaker i gruppen din. Når du gjennomfører betalingen av Avbestillingsbeskyttelsen, sender vi deg en e-post med et dokument som må fylles ut og sendes tilbake via e-post. For betaling av turistskatten sender vi deg et dokument via e-post etter at vi mottar din endelige betaling. Vi anbefaler at du fyller ut hele skjemaet og sender det tilbake via e-post før ankomst.

Hvem skal jeg kontakte i tilfelle eventuelle problemer?

Ved innsjekking vil du motta alle nødvendige dokumenter og prosedyrer som er viktige under oppholdet i ferievillaen. Du vil også få en liste med telefonnumre: nummeret til vårt lokale kontor og nødtelefonnummer (når kontoret er stengt). Du kan også besøke vårt kontor i åpningstiden.

Hvor store er sengene?

Sengens størrelse er forskjellig fra villa til villa. Dersom du velger å ta med eget sengetøyet, anbefaler vi at du tar med laken uten elastikk slik at du er sikker på at det passer sengens størrelse.

Allergier?

Selv om en villa ikke tillater husdyr, kan vi ikke forsikre deg om at det aldri har vært noen husdyr i villaen. På begynnelsen og slutten av sesongen kan villaen ha blitt stående ledig i lengere tid, slik at luften i huset kan være fuktig. Dette vil imidlertid forsvinne etter omtrent en dag med oppvarming / lufting.

Grilling og drikkevann?

Noen av ferievillaene vil ha en grill i hagen. Dersom du velger å bruke den, ber vi deg om å rengjøre den før du drar.

På sommeren er det ulovlig i Spania å tenne en grill med ved eller å brenne noe ved bruk av åpen ild. Vennligst bruk kull tilpasset grillen.

 

Vi anbefaler at du ikke drikker vann rett fra springen i Spania fordi vannet har en sterk klorsmak.

Vi anbefaler på det sterkeste at du ikke sløser med vannet, da vann er en knapp ressurs i Spania.


Hvordan kan jeg følge Club Villamar på sosiale medier?

Vi er svært aktive på sosiale medier og setter stor pris på om du velger å følge oss. Her finner du de beste tilbudene og de vakreste bildene av omgivelsene.

 

Instagram: http://instagram.com/clubvillamar Youtube: https://www.youtube.com/user/ClubVill... Facebook: http://facebook.com/clubvillamar Pinterest: http://www.pinterest.com/clubvillamar... Twitter: https://twitter.com/clubvillamaren Googleplus: https://plus.google.com/+Clubvillamar

Følg oss på din favoritt sosiale media plattform!

 

Andre spørsmål

Har du spørsmål som ikke har blitt dekket her? Vennligst ta kontakt med oss, og vi hjelper deg gjerne. Vi er alltid raske til å svare og svarer alltid innen 24 timer!

I løpet av vår kontortid kan du også "chatte" med oss ​​(chat-knappen finner du øverst på skjermen). Dette er den raskeste måten å få svar på dine spørsmål!